مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد:
ایجاد ارتباط نزدیک، صادقانه و عزتمندانه با مردم، راهبرد سازمان دامپزشکی کشور است
مدیر روابط عمومی دامپزشکی استان ، ایجاد ارتباطی نزدیک، صادقانه و عزتمندانه با مردم را راهبرد سازمان دامپزشکی معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ، فرشاد حیدری ، مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت : سامانه 1512 ارتباط مردمی دامپزشکی با هدف ارائه خدمات سریع و آسان دامپزشکی به عموم مردم و دریافت گزارش های مردمی به صورت 24 ساعته در رابطه با تخلفات صورت گرفته در حوزه دام ، طیور ، آبزیان ، مواد خام دامی و ... راه اندازی شده است.
وی گفت : یکی دیگر از اهداف راه اندازی این سامانه ، کاهش مراجعه های حضوری مردم و بهره برداران به مراکز دامپزشکی بمنظور دریافت خدمات و صرفه جویی در وقت، هزینه و تسریع در اطلاع رسانی خدمات دامپزشکی و پاسخگویی به شکایات مردم در خصوص تخلفات بهداشتی مربوط به فرآورده های خام دامی می باشد.
مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اجرای طولانی ترین طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در کشور ویژه تعطیلات نوروز 1401 و ماه مبارک رمضان در قالب طرح عیدانه سازمان دامپزشکی گفت: جهت اجرای بهتر و اصولی این طرح ، سامانه 1512 یکی از راهبردهای اصلی بوده که مردم بعنوان بازرسان افتخاری این سازمان می توانند کادر دامپزشکی را یاری نمایند.
فرشاد حیدری ایجاد ارتباط نزدیک، صادقانه و عزتمندانه با مردم را راهبرد سازمان دامپزشکی کشور از طریق سامانه ارتباط مردمی دامپزشکی عنوان کرد و گفت: سلامت مردم ، خط قرمز این مجموعه بوده و در این راستا کوچکترین مشکل بهداشتی را مد نظر قرار داده و با متخلفین حوزه فرآورده های خام دامی بشدت برخورد خواهیم کرد.
نظر دهید