مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد با حضور در مرکز سامد پاسخگوی تماس های مردمی شد
در راستای تحقق مصادیق حقوق شهروندی و استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها، مدیرکل دامپزشکی استان با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، بصورت مستقیم و برخط پاسخگوی تماسهای مردمی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ، دکتر عبداله بهمنش ، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی سامد و پاسخگویی به تماس های مردمی، بیان کرد: راه اندازی این سامانه با هدف ایجاد شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و پاسخگویی سریع به مسائل و مشکلات مردم در ارتباط با دولت انجام شده است که همه مردم میتوانند از راه تماس تلفنی با شماره 111 و بدون مراجعه حضوری پیشنهادات، انتقادات و درخواست های خود را بیان و پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه سامانه تلفنی سامد پیوند دو سویه بین مردم و دستگاه های دولتی را فراهم کرده است گفت: مردم استان می توانند از این طریق مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود را با مسئولین دستگاههای اجرایی در میان بگذارند.
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه سامانه سامد موجب کاهش مراجعات حضوری به ادارات دولتی، کاهش هزینه و زمان و رسیدگی سریع به درخواستها و شکایت ها می شود تصریح کرد: ارتقا و توسعه سامانه سامد گام مهمی در تسهیل تعاملات مردم و دولت محسوب میشود و در بهبود ارائه خدمات دستگاههای اجرایی به شهروندان، ارتقای سلامت اداری و افزایش رضایت عمومی مؤثر است.
شایان ذکر است در این گفتگوی یک ساعته ، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد پاسخگوی تلفنی هم استانی ها در موضوعات خدمات واکسیناسیون و سمپاشی ، صدور پروانه های دامداری ، داروهای دامپزشکی و ... در بستر سامد بود.
نظر دهید