• 1398/07/24 - 10:11
  • تعداد بازدید : 342
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد :

برقراری بیش از 400 تماس مردمی با سامانه 1512 اداره‌کل دامپزشکی استان در 6 ماهه اول سالجاری

مدیر روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان از برقراری بیش از 400 تماس با سامانه 1512 این اداره‌کل از ابتدای سال‌جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ، فرشاد حیدری با اعلام این خبر ، اظهار داشت: شهروندان و بهره‌برداران حوزه دامپزشکی از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 400  مرتبه از طریق سامانه تلفنی 1512 با اداره‌کل دامپزشکی استان تماس برقرار کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان گزارش وقوع تخلفات بهداشتی، دریافت خدمات دامپزشکی و پیشنهادات مردمی را بیشترین درخواست های مطروحه از طریق سامانه های مذکور عنوان کرد و گفت: با وجود نظارت های مستمر بازرسان بهداشتی دامپزشکی بر تولید، استحصال، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی، شهروندان نیز همواره با گزارش به موقع از طریق سامانه های ارتباطی نقش مهمی در کاهش تخلفات بهداشتی داشته اند.
حیدری  با اشاره به اهداف راه اندازی سامانه های فوق به عنوان پل ارتباطی مردم با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان تصریح کرد: کاهش مراجعات حضوری مردم و بهره برداران به ادارات دامپزشکی برای دریافت خدمات، پاسخگویی به شکایات مردمی در مورد تخلفات بهداشتی، تسریع در اطلاع رسانی و صرفه جویی در زمان از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه بود.
مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد همچنین از شهروندان خواست تا همچون گذشته نظرات، پیشنهادات و گزارشات خود را از طریق شماره تماس چهاررقمی 1512 با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان در میان بگذارند.

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 245021
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه